بانکبانک و بیمه

انتصاب جدید در بانک قوامین؛ علیرضا جاوید به مدیریت شعب بانک در خراسان شمالی منصوب شد

به موجب حکمی از سوی مدیرعامل بانک و طی مراسمی با حضور سردار مظاهری و جانشین ایشان و سایز اعضای محترم هیأت رئیسه فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی ؛ سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه در استان ، خان احمدی رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خصوصی استان و دکتر تقی نتاج مدیرعامل و نیز جمعی از روسای شعب بانک در خراسان شمالی برگزار شد؛ علیرضا جاوید به عنوان مدیر جدید شعب بانک قوامین در استان مذکور معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط عمومی بانک قوامین ، در مراسمی که به همین منظور در ساختمان مدیریت شعب بانک در بجنورد برگزار شد، دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید بر ضرورت تحول عمومی در جامعه و حرکت از مصرف گرایی به تولید محوری و بالفعل کردن ظرفیت های انسانی ، جغرافیایی و طبیعی تأکید کرد.
وی هم چنین در تشریح ابعاد برنامه اصلاح نظام بانکی از این برنامه  به عنوان یک ضرورت حیاتی یاد کرد که بر سالم سازی حجم نقدینگی با محوریت بانک مرکزی متمرکز است.
مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود سه فوریت در اصلاح نظام بانکی را حتمیت ، قطعیت و سرعت در انجام این برنامه استراتژیک دانست و خاطر نشان کرد : این برنامه اصلاحی یک مصلحت الزامی بزرگ تر برای کشور و اقتصاد ملی به همراه خواهد آورد.
وی همچنین وابستگی اقتصاد کشور به نفت و دلاریزه بودن اقتصاد بین المللی را از جمله مشکلات اقتصادی موجود در کشور خواند و بر ضرورت توسعه روابط عزتمند با همه کشور ها و شکستن استعمار آمریکایی تأکید کرد.
دکتر تقی نتاج در این مراسم ضمن قدردانی از مدیریت شایسته سعید عابدی پور و آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت مدیریت شعب استان خراسان رضوی علیرضا جاوید را به عنوان مدیر جدید شعب این بانک در خراسان شمالی منصوب کرد و ضمن تشکر از مدیران و کارکنان پر تلاش بانک قوامین در استان ، تشریح و تأکید کرد که مدیر هر سازمانی در صورت عمق بخشی سه عامل همدلی ، همفکری و همکاری کارکنان و مدیران همراه خود می تواند به اهداف و مأموریتهای تعیین شده دست یابد.
شایان ذکر است علیرضا جاوید پیش از این به عنوان جانشین مدیریت شعب استان خراسان رضوی مشغول به فعالیت بوده است.
مدیریت شعب خراسان شمالی با ۱۱ شعبه و در اختیار داشتن خزانه به عنوان پنجمین بانک در سطح استان بر اساس مانده ی منابع سال ۹۷ ، به ارائه خدمات مالی مورد نیاز مردم ا ین استان مشغول است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا