بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ایران کیش همگام با بانک تجارت در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد

 

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک بورس بیمه با حضور نمایندگان فعال سه صنعت شروع به کار کرده است. ایران کیش به عنوان یکی از شرکت‌های بورسی و ارائه‌دهنده خدمات پرداخت همگام با بانک تجارت در نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایران کیش، اهمیت این نمایشگاه بدان جهت قابل تأمل است که کلیه شرکت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه مالی حضور فعال داشته و به معرفی روش‌های نوین مالی پرداخته و آخرین دستاوردهای مالی را به معرض نمایش می‌گذارند.

همچنین بخوانید

از همین رو این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت جذب و ارتباط متقابل با شرکت‌های تأثیرگذار در حوزه فین تک و بنگاه‌های مالی است. به همین منظور، شرکت ایران کیش نیز همانند سال‌های قبل در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران با حضور بیش از ۳۲۰ شرکت یا نهاد تأمین سرمایه از جمله کارگزاری، سبد گردان سرمایه‌گذاری و مشاور سرمایه‌گذاری، بانک و مؤسسه اعتباری، بیمه و خدمات بیمه‌ای و همچنین صرافی و لیزینگ و ارائه‌دهنده خدمات مالی و اعتبارسنجی در بخش‌های داخلی و بین‌الملل تا پنجم اردیبهشت ۹۸ فعالیت خواهد داشت.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا