امور زیربناییتعاون و اشتغال

نیازهای عمومی کارگران از طریق تعاونی «امکان» تامین می شود

آق قلا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین نیازهای عمومی کارگران در سالجاری با حداقل قیمت از طریق تعاونی امکان خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری ظهر پنج شنبه در جمع کارگران واحدهای صنعتی بازگشایی شده پس از سیل در شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: کارگران ستون فقرات تولید کشور هستند و تلاش دارند با رونق تولید خسارت‌هایی که دشمن نی خواست به کشور تحمیل کند، پرداخت می‌کنند.

وی افزود: فاصله معیشتی خانوارهای کارگری با سایر اقشار بسیار زیاد است و تلاش کردیم در نظام سه جانبه این فاصله را به حداقل برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه فاصله دستمزد کارگری با سایر اقشار همچنان وجود دارد، ادامه داد: افزایش دستمزدهای حداقلی از یکسو واحدهای تولیدی را تحت تأثیر قرار می‌داد و کاهش دستمزد معیشت کارگران را آسیب می‌زد و در نظام سه جانبه گرایانه تلاش کردیم همه موضوعات را بسنجیم و تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ نیازهای عمومی و معیشتی کارگران از تعاونی امکان با حداقل قیمت و نزدیک به قیمت واقعی تأمین شود.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: تعاونی امکان که یکی از مراکز مهم تأمین نیازهای عمومی کارگران و متعلق به کارگران است؛ در سالجاری این مرکز از محل منابع ارزی که در اختیارش قرار می‌گیرد، از طریق سامانه نیما نیازمندی‌های کارگران را تأمین کرده و از طریق تعاونی‌های کارگری در استان‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا