امور زیربناییراه و ساختمان

کلنگ‌زنی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مسکن جدید در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از احداث ۱۶ هزار مسکن جدید علاوه بر تکمیل مسکن‌مهر پردیس خبرداد و گفت: امروز ۷ هزار و ۶۳۵ مسکن جدید در پردیس کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، مهدی هدایت در مراسم کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در شهر جدید پردیس با بیان اینکه موفق به خرید ۵۰ میلیاردتومان نفتیات جدید برای پروژه مسکن مهر شده ایم گفت: خوشبختانه پروژه مترو پردیس هم در پیوست برنامه بودجه و تبصره ۱۹ ردیف اعتباری گرفت و در حال حاضر نقش‌های اجرایی این پروژه در حال نهایی شدن است و امسال عملیات اجرایی مترو پردیس با حضور قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانسته‌ایم مجوز احداث تصفیه خانه شماره ۲ پردیس را هم اخذ کنیم .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در کنار تحویل واحدهای مسکن مهر در حال تکمیل روبناهای این پروژه هستیم گفت: امروز شش باب مدرسه و یک واحد درمانی به افتتاح خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تا به امروز این حجم پروژه روبنایی در مسکن مهر پردیس به اجرا نرسیده بود گفت: امروز با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی احداث ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در مسکن مهر آغاز می شود.

هدایت ادامه داد: بزودی عملیات اجرایی تمام مراکز محلات شامل سرای محله ، درمانگاه ، مدارس ، مساجد و … آغاز خواهد شد که بخش خصوصی نیز در راس اجرای این پروژه ها قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما این است که همزمان با سکونت مردم خدمات شهری را برای ساکنان تامین کنیم گفت: با سازوکار حقوقی خرید نفتیات را دنبال می‌کنیم و نفتیات در فاز ۸ شروع شده است و شرکت کوزو توانسته است تجهیزات مورد نیاز برای نفت را خریداری کند.

وی از آغاز ساخت ۱۶ هزار مسکن جدید در پردیس خبرداد و گفت: علاوه بر تکمیل مسکن مهر ساخت ۱۶ هزار واحد مسکن مسکونی را تا پایان امسال شروع می کنیم که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ساخت ۷ هزار و ۶۰۰ و ۳۵ واحد کلنگ زنی می‌شود و تا آخر برنامه تعیین شده این واحدهای جدید را به مردم تحویل می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه از مقامات محلی خواهش می‌کنیم ماهانه شورای عالی مسکن تشکیل شود گفت: برای تحویل واحدها به همکاری دستگاههای خدمات رسانی نیاز داریم زیرا از تکمیل برخی واحدها ۴ سال می گذرد اما هنوز نتوانسته ایم این واحدها را به دستگاه بهره بردار تحویل دهیم.

 

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا