امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز ساخت ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی با مشارکت بخش خصوصی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز احداث ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد گفت: ساخت ۱۶ هزار مسکن شهر جدید پردیس آغاز شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، حبیب الله طاهرخانی در مراسم افتتاح ۵ هزار و ۲۱۷ واحد مسکن مهر و ۷ پروژه روبنایی و کلنگ زنی بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مسکن جدید در پردیس اظهار داشت: خوشبختانه در مجموعه یک هم افزایی شکل گرفته است که می توان در سال ۹۸ عملکرد ویژه ای در شهرهای جدید داشته باشیم.

وی با اشاره به چارچوب برنامه های شرکت عمران طرح های جدید در سال جاری گفت: تکمیل مسکن مهر در اولویت قرار دارد و تا پایان امسال تمام واحدهای مسکن مهر به جز واحدهایی که دارای پرونده‌های حقوقی و معارف هستند به مردم تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد:‌موضوع مهم ایجاد محیط سکونتی مناسب برای مردم است چرا که نبود محیط سکونتی استاندارد باعث بد مسکنی در این مناطق می شود.

مدیرعامل شرکت عمران  شهرهای جدید با بیان اینکه مشارکت با بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی در اولویت ما است گفت: نتیجه این مشارکت ایجاد مجموعه‌های تجاری ، فرهنگی، آموزشی و تکمیل پروژه های روبنایی است که بدون بودجه دولتی تمام این پروژه ها به احداث رسیده است.

طاهرخانی از کلنگ زنی ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز پکیج ۹۰۰ میلیارد تومانی کلنگ زنی می شود که می‌تواند رفاه ساکنان را افزایش دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در شهرهای جدید اظهار داشت: این تعداد واحدها با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد و تمام این واحدها در محدوده شهرهای جدید خواهد بود و به محدوده شهرها چیزی اضافه نمی شود.

وی تاکیدکرد: ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی شهر جدید پردیس هم با رفع معارض در فاز یک پردیس انجام خواهد شد و خارج از محدوده نیست.

وی با تاکید بر اینکه با حضور بخش خصوصی در پروژه های عمرانی اتلاف هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند گفت: بخش خصوصی مراقب سرمایه خود در پروژه ها است و اجازه اتلاف آن را نمی دهد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اظهار داشت: مهمترین مزیت ۲۰۰ هزار واحد جدید این است که برای اقشار مختلف ساخته شده است و مخاطب آن طیف متنوعی از مردم هستند.

 

 

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا