ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اسنپ مبلغ کارکرد رانندگان را همان روز تسویه می‌کند / اجباری برای پرداخت کرایه به صورت نقدی نیست

 

بعضی از  رانندگان اسنپ مدتی است که مسافران را مجبور به پرداخت نقدی هزینه سفر می‌کنند حتی گاهی دیده می‌شود که در برخی موارد برخورد تندی با مسافرانی که می‌خواهند هزینه را به‌صورت نقدی پرداخت کنند دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روابط عمومی اسنپ اعلام کرد به توضیحاتی در این مورد پرداخت و همچنین خبر داد که از جمعه، ۳۰ فروردین‌ماه پرداخت اسنپ به رانندگان در روزهای تعطیل فعال می‌شود و پرداخت در همان روز انجام خواهد شد.

روابط عمومی اسنپ نوشت: «اسنپ به کاربران مسافر حق انتخاب پرداخت داده است؛ یعنی آنها می‌توانند برای پرداخت کرایه خود از بین دو گزینه پرداخت آنلاین و نقدی یکی را انتخاب کنند.

مبلغ کارکرد هر روز ۲۴ ساعت بعد و با کسر کمیسیون پرداخت می‌شود. خبر خوب آنکه از روز جمعه، ۳۰ فروردین، پرداخت اسنپ در روزهای تعطیل فعال شده و به این ترتیب مبلغ تسویه‌حساب از اعتبار کاربران راننده کسر و در همان روز به حساب بانکی آنها واریز می‌شود.

لازم به ذکر است اسنپ با ۶ بانک وارد همکاری شده و  تسویه‌حساب روزهای تعطیل با رانندگانی که در یکی از بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت و پاسارگاد حساب دارند انجام می‌شود.»

روابط عمومی اسنپ درمورد علت اجبار مسافران به پرداخت نقدی از سمت بعضی رانندگان توضیح داد: «پس از فعال شدن قابلیت «اعتبار کمیسیون منفی» برخی از کاربران راننده سعی کردند با دریافت وجه نقد از پرداخت کمیسیون به اسنپ خودداری کنند. برای رفع این مساله، گزینه اعتبار کمیسیون در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ را فعال کردیم. در قسمت پایین این اپلیکیشن گزینه «قابل برداشت» قرار گرفته است که در واقع میزان کارکرد و درآمد راننده را نشان می‌دهد. همچنین در این صفحه گزینه دیگری به نام «اعتبار کمیسیون» قرار دارد که این اعتبار گاهی منفی می‌شود. اعتبار منفی نشان‌دهندهٔ میزان بدهی کاربران راننده به اسنپ است. این اعتبار در واقع نشان‌دهندهٔ حق کمیسیون اسنپ از سفرهای رانندگان است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا