بانکبانک و بیمه

قدردانی وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک کشاورزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارسال لوح از تلاش های روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در اجرای قوانین و برنامه های ابلاغی ویژه ایثارگران و خانواده معزز شهدا تشکر وقدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکترفرهاد دژپسند در این لوح قدردانی انتخاب وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه برتر در خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا از سوی بنیاد شهید و امور

ایثار گران کشور را نتیجه تلاش های به عمل آمده در این زمینه دانست و از روح اله خدارحمی به دلیل نهایت تلاش در اجرای قوانین و برنامه های ابلاغی تشکر وقدردانی کرد.

بر اساس این گزارش،حجت الاسلام و المسلمین حسن ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با روح اله خدارحمی دیدار و این لوح قدردانی را به وی اهدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی در این دیدار، ضمن تجلیل از خدمت رسانی بانک کشاورزی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا، این بانک را جزو بهترین نهاد های کشور در این زمینه معرفی کرد.

روح اله خدارحمی نیز با قدردانی از وزیر امور اقتصادی وداریی، خدمت به ایثارگران و خانواده معزز شهدا را وظیفه خود و از اولویت های بانک کشاورزی دانست و افزود:از بدو قبول مسئولیت تلاش کردیم فرآیند قانونی اعاده به خدمت همکاران ایثارگر را تسریع و تسهیل کنیم و جزو نخستین نهادهایی هستیم که زمینه بازگشت به کار این دسته از همکاران را فراهم کردیم.

این گزارش می افزاید، دی ماه سال گذشته نیز در مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی ودارایی، مدیران عامل بانک ها، بیمه ها، روسای دستگاه ها و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک کشاورزی به عنوان دستگاه برتر در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران معرفی و از مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران قدردانی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا