بانکبانک و بیمه

اشتغال‌زایی بیش از ٢٣ هزار نفر از معرفی‌شدگان نهادهای حمایتی با وام مشاغل خانگی بانک صادرات ایران

 

بانک صادرات ایران در سال ٩٧، با پرداخت وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی، موجب خوداکتفایی شغلی بیش از ٢٣ هزار نفر شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در سال گذشته، تعداد ٢٣ هزار و ٨۴٨ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارزش بیش از سه هزار و ٣١٠ میلیارد ریال پرداخت کرد.
این بانک در سال ٩٧، تعداد ٩ هزار و ٧ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از یک هزار و ۵٧۶ میلیارد ریال، چهار هزار و ۴۶٨ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش بالغ بر ۶٩٢ میلیارد ریال و ١٠ هزار و ٣٧٣ فقره تسهیلات مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش بیش از یک هزار و ۴٢ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بانک صادرات ایران علاوه بر ارائه خدمات مالی و بانکی، به منظور ایفای وظیفه اجتماعی خود در رفع موانع موجود بر سر راه اشتغال جوانان، همواره نقشی مؤثر در راستای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی داشته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا