امور زیربناییتعاون و اشتغال

اعزام تیم بازرسی وزارت کار برای بررسی حادثه تونل تهران-شمال

مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعزام تیمی برای بررسی حادثه انفجار در تونل قطعه دو آزادراه تهران – شمال خبر داد.

همچنین بخوانید

علی مظفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره بررسی علت حادثه تونل تهران – شمال و وضعیت ایمنی کارگاه گفت: امروز پس از وقوع حادثه، همکاران بازرسی کار استان مازندران به محل اعزام شدند و فردا تیم بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به محل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کار امدادرسانی به پایان رسیده و بر اساس گزارش اولیه فعلاً انفجار گاز علت سانحه اعلام شده است، گفت: البته گزارش نهایی علت سانحه پس از بررسی تیم بازرسی کار وزارت کار در روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

مدیر کل بازرسی کار وزارت کار با اشاره به اینکه طول این تونل در آزادراه تهران- شمال ۶ کیلومتر است که حادثه در کیلومتر ۴.۵ تونل رخ داده است، گفت: طبق گزارش اولیه که امروز دریافت کردیم این کارگاه مسئول ایمنی داشته است.

مظفری افزود: با توجه به اینکه نصب تهویه در تونل‌های زیرزمینی از الزامات است، طبق گزارش دریافتی در تونل، دستگاه تهویه نیز وجود داشته اما باید فردا عوامل مختلف از منظر ایمنی کار مورد بررسی قرار گیرند و گزارش نهایی اعلام شود.

مدیرکل بازرسی کار وزارت کار گفت: در این حادثه ۵ کارگر مسدوم شدند و سه کارگر نیز متأسفانه جان خود را از دست دادند، همچنین یک کارگر به دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا