بورسبورس اوراق

سیمان تهران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالارحافط، کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین،لامیران و درخشان‌ تهران‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز درداد و ستدهای بورس تهران«فولاد»، «جم»، «رمپنا» و«وغدیر» بیشترین تاثیر مثبت و «شبندر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌ گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۷۷۴واحدی به رقم ۲۱۶هزارو ۶۴۱ واحد رسید. همچنین دشت مرغاب، کاشی سعدی و فرآورده‌های نسوز پارس نیز بیشترین افت قیمت را در بین شرکت‌های بورسی داشتند.

ازسویی سیمان تهران‌ بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سایپا، پتروشیمی فجر، ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، گروه مپنا و بانک ملت نیز بعد از «ستران» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

همچنین بخوانید

WhatsApp Image 2019-04-30 at 04.55.48

در فرابورس نیز مجتمع نیروگاه زاگرس کوثر، فراورده‌های غذایی وقند چهارمحال و بهمن دیزل نیز پربازده‌ترین شرکت‌ها و فراورده‌های غذایی وقند چهارمحال، قند شیروان قوچان و بجنورد و قاسم ایران نیز زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

WhatsApp Image 2019-04-30 at 04.55.47(1)

 همچنین‌گروه‌های خودرو، سیمان و بانکی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، بطوریکه درگروه خودرویی طی ۵۹ هزارو ۷۴۸نوبت معاملاتی یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون سهم به ارزش ۱۸۵ میلیارد تومان داد و ستد شد.

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا