بانکبانک و بیمه

بیست و چهارمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه کوثر

بیست و چهارمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران شعب استان ها برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی با تاکید بر دعاهای وارده در ماه شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان گفت: همواره می بایست خود را در هر حال و در هر شرایطی برای ورود به ماه پذیرایی خداوند متعال ماه مبارک رمضان آماده نمائیم.

در ادامه امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی اظهار داشت: سیاست ها و برنامه های اجرایی موسسه در سال جاری متناسب با ضوابط و در چارچوب کلی طرح ادغام تدوین و عملیاتی می شود. اسعدی در بخش دیگری ار سخنان خود هدف از برگزاری بیست و چهارمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر را استفاده از تجارب مدیران گذشته و مدیران جوان برای ترسیم نقشه راه مناسب در سال جاری اعلام کرد.

جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر با اشاره به وقوع حادثه سیل در برخی از استان های کشور در ابتدای سال جاری اظهار داشت: کارکنان کوثر از همان ابتدای وقوع این حادثه با حضور در مناطق سیل زده، ارسال کمک های اولیه و اهدای بخشی از حقوق خود در کنار هموطنان استان های سیل زده بوده اند و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: موسسه اعتباری کوثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی سعی نموده است همواره متناسب با سیاست ها و امکانات، حضوری اثربخش در بخش های مختلف داشته باشد. مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان، برپایی موکب های خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی و بنیاد های خیریه از جمله اقدامات حمایتی موسسه کوثر است.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اولویت های موسسه در سال جاری را جذب منابع ارزان قیمت، جدیت در انجام فعالیت های سودآور، ارائه خدمات مناسب و ارائه مناسب خدمات در بخش های نوین بانکی توسط ابزارهایی همچون همراه بانک و رعایت ضوابط و مقررات در بخش های مختلف کاری اعلام نمود.

فهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با تاکید بر مطالعه و بروزرسانی اطلاعات مالی و حسابداری در حیطه شغلی و تخصصی گفت: کارکنان می بایست همواره با مطالعه و کسب اطلاعات نسبت به ارتقای سطح دانش خود اهتمام ورزند.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه بیست و چهارمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر معاونین و مدیران حوزه مرکزی، نسبت به بیان و تشریح برنامه ها و سیاست های معاونت ها و مدیریت های خود در سال جاری اقدام و برنامه پرسش و پاسخ با حضور محمدرضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور سرپرست موسسه و عضو هیئت مدیره، امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی و محمدرضا عالی پور معاون مالی برگزار شد. خاطر نشان می سازد در پایان این مراسم از پیشکسوتان و مدیران موسسه اعتباری کوثر در ادوار گذشته با حضور دکتر عیسی رضایی نائب رئیس هیئت مدیره با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا