بورسبورس اوراق

«جم»، «رمپنا»، « وامید» و « فملی» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند/ «سفارس» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

در داد و ستدهای امروز تالارحافط، بورس اوراق بهادارتهران، صنعتی بهشهر و فولاد امیرکبیر کاشان ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  امروز درداد و ستدهای بورس تهران«جم»، «رمپنا»، « وامید» و « فملی» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌ گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش ۳۴۶۶واحدی به رقم ۲۲۰هزارو ۱۰۸ واحد رسید. همچنین سیمان‌تهران، دشت مرغاب و صنایع شیمیایی سینا نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

همچنین بخوانید

ازسویی سیمان فارس و خوزستان‌ بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سایپا، گروه مپنا، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، بانک ملت، ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان نیز بعد از«سفارس» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز قند شیروان قوچان و بجنورد، توکا رنگ فولاد سپاهان و صنعت روی زنگان ئیز پربازده‌ترین شرکت‌ها و تولید برق عسلویه مپنا، بیمه کوثر و شیر پگاه آذربایجان شرقی نیز زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، بطوریکه درگروه خودرویی طی ۴۸ هزارو ۱۸۴نوبت معاملاتی ۹۱۴ میلیون و ۵۶۷ هزار سهم به ارزش ۱۵۳ میلیارد تومان داد و ستد شد.

22

24

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا