بانکبانک و بیمه

پست بانک به دنبال توسعه بانکداری الکترونیک

 

مدیرعامل پست بانک اعلام کرد: توسعه بانکداری الکترونیک از جمله اهداف ویژه این بانک است.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بهزاد شیری در همایش مدیران پست بانک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در یک ماه گذشته فعالیت‌های متعددی انجام گرفت که از جمله آنها می‌توان به شفاف سازی آمارها و اطلاعات بانک به منظور ایجاد شفافیت اشاره داشت. همچنین بررسی وضعیت بانکداری الکترونیک، بخش ریسک و اعتبارات با هدف افزایش خدمات و رونق تولید صورت پذیرفت.

مدیرعامل پست بانک با بیان اینکه یکی از مشکلات پست بانک عدم همکاری گمرک به شمار می‌رفت، اظهار داشت: هم اکنون اقدامات لازم برای خروج پست بانک از لیست سیاه گمرک با توجه به اهمیت موضوع انجام شده است.

وی افزود: توسعه نیروی انسانی، افزایش تعامل با وزارت ارتباطات و تلاش برای حاکمیت شرکتی در کنار تدوین برنامه و مدل کسب و کار ۵ ساله از اقدامات سال جاری است. شیری تاکید کرد: افزایش تعامل با بانک مرکزی برای دریافت امتیاز برای بانکداری روستایی مهم ترین دستور کار پست بانک ایران در سال ۹۸ است.

مدیرعامل پست بانک خاطر نشان کرد: ایجاد بانکداری دیجیتال با تعامل وزارت ارتباطات از اهداف خواهد بود؛ همچنین پیگیری بخش psp روستایی از بانک مرکزی یکی از مسائل مورد توجه است.

 

منبع
ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا