صنعت، معدن، تجارت

حیات کشور در گرو تولید است

 

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: حیات کشور در گرو تولید است بنابراین باید در این مسیر گام های بلندی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  علیرضا حیدری در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد ضمن تبریک هفته کار و کارگر افزود: کارگران نقش تعیین کننده ای در تولید و اقتصاد هر کشوری دارند.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: ارتقای اثر بخشی و کارایی نیروی انسانی در محیط کار مستلزم توجه به نیازها و مطالبات این قشر زحمتکش و پر تلاش است.

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: نقش و اهمیت نیروی انسانی در فرآیند تولید و ارائه خدمات در جوامع بشری به عنوان مهمترین عامل مشخص شده است.

وی در ادامه افزود: رشد بالای بهره وری به خصوص بهره وری نیروی انسانی وکار همه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.

حیدری اظهارداشت: استفاده صحیح از نیروی انسانی به مثابه ارزشمند ترین و بزرگترین ثروت هر جامعه به صورت مسئله ای حائز اهمیت مورد توجه تمامی دولت ها در دنیاست.

وی با اشاره به این جمله که نیروی کار اصلی ترین و مهم ترین عامل تولید است، گفت: چنانچه عامل انسانی از یک بنگاه اقتصادی حذف شود آنچه باقی می ماند عوامل و امکاناتی چون ساختمان، ماشین آلات، تجهیزات، ابزار و ادوات، مواد و غیره که به خودی خود قابل استفاده نبوده و ارزش نخواهند داشت.

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: نیروی انسانی در دنیای امروز با ارزش ترین منبع بنگاه های اقتصادی و سازمان ها محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار محوری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری «رونق تولید» تعیین شده است، یادآورشد: کارگران در تحقق شعار سال نقش بسیار مهمی دارند از اینرو می طلبد دولتمردان بیش از گذشته به جامعه کارگری توجه داشته باشند تا این قشر زحمتکش و ارزشمند بدون کمترین دغدغه در عرصه های تولیدی و اقتصادی ایفای نقش کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا