صنعت، معدن، تجارت

جزییات پیشنهادات وزارت نیرو برای مدیریت بار در تابستان

یک مسئول در صنعت برق گفت:طرح‌هایی با عناوین ذخیره عملیاتی، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار، تعمیرات و تعطیلات سالانه و تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده به تولیدکنندگان پیشنهاد شد.

مجید خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید و ضرورت همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تولید کنندگان و صنعتگران گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو جهت مدیریت مصرف برق، علاقمند هستیم با یاری مشترکان و جلب مشارکت آنها در طرح‌های تشویقی، با تعامل مشترک میزان مصرف را در تابستان مدیریت نمائیم.

مدیر اداره برق قرچک ادامه داد: در جهت رفاه حال مشترکین و تأمین برق پایدار برای همگان در تابستان، طرح‌هایی با عناوین ذخیره عملیاتی، طرح کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار، طرح تعمیرات و تعطیلات سالیانه و تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده؛ پیشنهاد شده است و انتظار می‌رود صاحبان صنایع با انتخاب یکی از طرح‌ها بر اساس شرایط واحد تولید خود، با امضای تفاهنامه در این طرح‌ها مشارکت نمایند.

وی تصریح کرد: این امر سبب خواهد شد تا واحدهای تولیدی علاوه بر بهره مندی از پاداش مربوطه، در جهت کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از آسیب احتمالی ناشی از فشار به شبکه و تأسیسات برقی اقدام نمایند.

مدیر منطقه برق قرچک با اشاره به عقد تفاهم نامه با مشترکان بخش‌های مختلف به میزان ۲۶ مگاوات اظهار امیدواری کرد: صاحبان صنایع صنعتی این شهر نیز همچون سایر شهرک‌های صنعتی استان در این طرح‌های ملی مشارکت نمایند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا