اقتصاد کلان

انتصاب عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی

طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد صورت گرفت؛

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدعلی افتخاری را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در متن حکمی که از سوی دکتر فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با توجه به مفاد ۱۵ قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین بخوانید

گفتنی است، افتخاری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول و همچنین دکتری مدیریت در گرایش آینده پژوهی می باشد.

ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه ، مدیر مسولی نشریه برنامه ، عضویت در  شورای راهبری توسعه مدیریت ، عضویت و دبیری هیات امنای  صندوق قرض الحسنه و عضویت دبیری ستاد صرفه جویی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهور، دبیری هیات امنا و رییس خودگردانی مجتمع های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،مسولیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در  هیات امنای باشگاه فرهنگیان وزارت اموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری می باشد.

بر اساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی  طی احکام جداگانه دیگری، سیدحسین میرمعینی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیدجواد هاشمی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت و سیف اله اسلامی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

منبع
شادا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا