صنعتصنعت، معدن، تجارت

بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بازدید از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور در غرفه انتشارات این سازمان از جدیدترین کتاب های مدیریتی دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، با جدیدترین کتاب های منتشر شده در حوزه های مختلف علوم مدیریت، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.


غرفه انتشارات سازمان در مصلی بزرگ تهران، واقع در سالن شبستان راهروی ۲۱ شماره ۳۴ از ۴ الی ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۲۱ پذیرای مخاطبان است.

بنا به این گزارش، علاقه‌مندانی که فرصت حضور در دوره‌های آموزشی سازمان را ندارند و مایل به کسب اطلاعات بیشتر از آخرین موضوعات و دستاوردهای حرفه ای “مدیریت” هستند، می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از غرفه انتشارات سازمان مدیریت صنعتی تهیه کنند.


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضورسه هزار و چهارصد ناشر از ایران و جهان در فضایی نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع برگزار می شود.
در بخش داخلی ۲۵۵۹ ناشر شرکت دارند که از این میان ۱۵۰۰ ناشر در بخش عمومی، ۳۵۰ ناشر در بخش کودک، ۵۰۰ ناشر در بخش دانشگاهی، ۱۰۹ ناشر در بخش آموزشی و ۱۰۰ ناشر نیز در بخش دیجیتال هستند.

همچنین ۸۰۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده‌اند که شامل ۱۵۰ ناشر عرب و۶۵۰ ناشر لاتین است. همچنین حدود ۱۳۸ هزار عنوان کتاب در بخش خارجی ارائه شده است و از ۳۰ کشور به نمایشگاه کتاب آمده‌اند. ۴۱ هزار عنوان از این کتاب‌ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا