بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دومین دوره فینال رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم برگزار شد / معرفی استارت‌آپ‌های برگزیده رویداد ابریشم

 

دومین دوره فینال رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم (Silk Road Startup) با هدف معرفی استارت‌آپ‌های برتر ایرانی، برقراری ارتباط و شبکه‌سازی اکوسیستم استارت‌آپی ایران و جهان، انتقال دانش و تجربه بهترین کارآفرینان داخلی و خارجی با اکوسیستم استارت‌آپی ایران با رقابت شش تیم برتر رویدادهای کشوری ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار شد. در این رویداد علاوه بر رقابت شش استارت‌آپ فینالیست برنامه‌های تخصصی تحت عنوان‌ صندلی داغ، شبکه‌سازی و پنل برگزار شد.

 

بخش اول ارائه استارت‌آپ‌های برگزیده دومین دوره رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در بخش اول ارائه استارت‌آپ‌ها در دومین دوره «فینال رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم» به ترتیب چهار استارت‌آپ الفبا، پذیریش ۲۴، اینپین و سه سوت جابز به معرفی خود پرداختند.

اولین استارت‌آپ ارائه‌دهنده این دوره «الفبا» بود که برای حل مشکلات درسی با امکان اتصال دانش‌آموزان به معلمان طراحی‌شده است. الفبا در واقع برنامه به اشتراک‌گذاری آموزش کتاب‌ و جزوه درسی است.

استارت‌آپ الفبا

 

دومین ارائه‌دهنده استارت‌آپ پذیریش ۲۴ بود. این استارت‌آپ یک پلتفرم برای شناخت سریع‌ترین راه ارتباط بین بیمار و پزشک است و امکان نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی، اپلیکیشن موبایل و کیوسک در سیستم نوبت‌دهی و ماژول‌های نرم‌افزار مدیریت مطب، کلینیک و بیمارستان پذیرش ۲۴ را فراهم می‌کند.

استارت‌آپ پذیریش ۲۴

 

سومین استارت‌آپ «اینپین» بود. این استارت‌آپ با بررسی نیازهای جستجو کنندگان ملک امکان هوشمند و سریع برای جستجو و انتخاب ملک در سراسر ایران را فراهم کرده است.

استارت‌آپ «اینپین»

 

سه سوت جابز آخرین استارت‌آپ ارائه‌دهنده کارکرد خود در بخش اول ارائه استارت‌آپ‌های رویداد جاده ابریشم بود. سه سوت جابز سامانه هوشمند استخدامی و ارتباط مستقیم میان کارجو و کارفرما با امکان مصاحبه آنلاین است.

استارت‌آپ سه سوت جابز

 

بخش دوم ارائه استارت‌آپ‌های برگزیده رویداد جاده ابریشم

در این بخش دو استارت‌آپ هاینلی و فن‌آسا به ترتیب به معرفی کارکرد خود پرداختند. «کریدورز» استارت‌آپ ارائه سرویس خدمات حمل‌ونقل ریلی و «دیالوگ» به عنوان اپراتور هوشمندی که به تیم پشتیبانی سایر موسسه‌ها اضافه می‌شود و به سؤالات مشتریان پاسخ می‌دهد دو استارت‌آپی بودند که از ارائه در این دوره انصراف دادند.

استارت‌آپ «هانیلی» با ارائه پلتفرمی برای ارتباط زنبورداران و خریداران عسل اولین استارت‌آپی بود که در این بخش به معرفی خود پرداخت.

استارت‌آپ «هانیلی»

 

«فن‌آسا» استارت‌آپ ارائه‌دهنده فناوری‌های آینده‌ساز و اثرگذار ساخت قاشق مخصوص بیماران پارکینسون با هدف توسعه ابزارهای هوشمند و نوین توان‌بخشی برای فراهم کردن زندگی آسان‌تر برای بیماران آخرین استارت‌آپ معرفی کننده این رویداد بود.

استارت‌آپ فن‌آسا

 

اختتامیه و معرفی سه استارت‌آپ برگزیده دومین دوره فینال رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم

استارت‌آپ «فن‌آسا» به عنوان اولین استارت‌آپ برگزیده دومین رویداد بین‌المللی استارت‌آپ جاده ابریشم انتخاب شد. استارت‌آپ «سه سوت جابز» و «هاینلی» نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه دوم و سوم در این رویداد شدند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا