بورسبورس اوراق

تایید افزایش سرمایه «سمگا» توسط حسابرس

حسابرس و بازرس قانونی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت را در خصوص افزایش سرمایه تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران اعلام کرد که حسابرس و بازرس قانونی شرکت اظهار نظر خود را درباره گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه اعلام و آن را تایید کرد.

“سمگا” با توجه به ماده ۳دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه هیات مدیره را منتشر کرد.

همچنین بخوانید

این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۳هزار میلیارد ریال به مبلغ ۶هزار میلیارد ریال معادل ۱۰۰درصد، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته افزایش دهد.

هدف از افزایش سرمایه این شرکت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و نیز اصلاح ساختار مالی از محل سود انباشته و آورده نقدی و مطالبات حال شده اعلام شده است.

انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا