بورسبورس اوراق

رشد قیمت «سدور» ناشی از افزایش تقاضا

شرکت سیمان دورود که به دلیل نوسان بیش از ۵۰ دصد قیمت متوقف و به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ملزم شده بود، دلیل افزایش قیمت نماد معاملاتی این شرکت را روند عرضه و تقاضا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،ساعاتی قبل شرکت سیمان دورود در خصوص نوسان رخ داده بر روز معاملات نماد معاملاتی این شرکت در بازار سهام به ارائه شفاف سازی پرداخت. این شرکت که در بازار دوم بورس تهران با نماد «سدور» معامله می‌شود در روزهای گذشته و همزمان با  رونق حاکم بر بازار سهام با رشد قیمت مواجه شد و به قیمت ۲۲۴ تومان رسید. همین امر سبب شد تا مطابق با قوانین بورس تهران این شرکت ملزم به ارائه اطلاعات و شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام شود.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که قوانین مربوطه و به منظور رعایت ماده ۱۷ مکرر نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند که از تاریخ آخرین گزارشگری مالی انجام شده توسط این شرکت هیچ نوع تغییر با اهمیتی که منتهی به تغییر عملکرد مالی شرکت شود در صورت‌های مالی «سدور» رخ نداده است.از این رو به نظر می‌رسد که تغییرات یباد شده در قیمت سهام این شرکت به دلیل افزایش تقاضا در بازار سهام باشد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا