صنعت، معدن، تجارت

تخلف ۲ میلیارد ریالی اصناف مشهد در یک هفته

۲۰۱۹-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۰:۰۰

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: صنوف مختلف این شهر طی مرحله نخست از اجرای طرح بازرسی این نهاد ویژه ماه رمضان یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تخلف کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امیر دلداری افزود: طرح بازرسی از صنوف ویژه ماه مبارک رمضان که از ششم اردیبهشت ماه توسط اتاق اصناف مشهد آغاز شده است تا ۱۳ خرداد ماه ادامه دارد.

همچنین بخوانید

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، تمرکز بازرسی ها بر فروش مواد غذایی بویژه گوشت قرمز، مرغ و ماهی، روغن، حبوبات و نان بوده است.

وی گفت: در این مرحله ۳۳ گشت مشترک با مرکز بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی در بازار انجام شد که از این تعداد ۲۷ گشت با اتحادیه ها و کارشناسان حوزه کالاهای اساسی و تامین سلامت و امنیت غذایی بوده است.

دلداری افزود: سه گشت مشترک منطقه ای نیز با استفاده از ظرفیت کامل ۲۳ تیم بازرسی این نهاد در عمده فروشی ها و بازارهای بزرگ شهر انجام شد که هدف آن بازرسی مواد غذایی بود.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرخ هزار و ۸۷۰ بازرسی از صنوف و بازار مشهد انجام شد که منجر به تهیه ۲۶۷ فرم تخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال گردید.

وی گفت: تمرکز بازرسان اتاق اصناف در مرحله دوم این طرح، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و اقلام دارای نرخ مصوب و نانوایی ها خواهد بود.

۸۷ هزار و ۲۶۷ واحد صنفی دارای جواز کسب در مشهد مقدس فعالیت دارد.

 

منبع
ایرنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا