صنعتصنعت، معدن، تجارت

نتایج آزمون کتبی استخدامی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ اعلام شد

رئیس هیات مدیره شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ایرانشهر گفت: نتایج آزمون کتبی استخدامی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ که با مجوز سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایدرو برگزار شده بود اعلام شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، محمد سعید اربابی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اینک مشخصات ۲۵۶ نفر برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در سایت شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ به آدرس اینترنتی  www.gsbalouch.com قرار گرفته است.

وی افزود: نتایج نهایی و فهرست اسامی ۱۷۸ پذیرفته شده نهایی پس از انجام مصاحبه در ماه جاری بر روی سایت شرکتمنتشر می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ایرانشهر گفت: تمامی پذیرفته شدگان آزمون فوق ضرورت دارد به منظور انجام سایر مراحل استخدام در زمان های اعلام شده به این شرکت مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پس از خروج شرکت از فهرست مشمول واگذاری اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۱۳۹۳ و اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال توسط دولت و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران عملیات نوسازی خط ریسندگی آغاز و پیمانکار مربوطه هم اینک با شتاب بیشتری در حال آماده سازی سالن و مقدمات نصب ماشین آلات خریداری شده از آلمان و اتریش است.

اربابی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا پایان نیمه نخست سالجاری شاهد تولید آزمایشی نخ در خط جدید ریسندگی کارخانه باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی آتی شرکت افزود: چشم انداز کوتاه مدت و میان مدت شرکت جذب ۱۰۰۰نفر نیروی انسانی بصورت مستقیم با تکمیل خط جدید ریسندگی، خرید و نصب ماشین آلات بافندگی، کشت پنبه، تقویت خط دوزندگی و ایجاد مجتمع بین راهی رفاهی است.

رئیس هیات مدیره شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ایرانشهر رفع ممنوعیت قرنطینه و کشت پنبه در شهرستانهای ایرانشهر و دلگان پس از حدود ۴۲ سال را از اقدامات بسیار ارزشمند در سال گذشته برای دستیابی به کشاورزی با بهره وری بالا و مصرف پایین آب اشاره کرد.

وی تصریح کرد: تمامی مطالبات نیروهای شاغل و بازنشسته تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت شده است.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا