اقتصاد کلان

اعضای هیات مدیره و رئیس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شدند

طی حکمی از سوی فرهاد دژپسند صورت پذیرفت؛


فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه محمد علی افتخاری را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام، سید حسین میرمعینی، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیف اله اسلامی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و سید جواد هاشمی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از جمله سوابق مدیریتی این افراد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

محمد علی افتخاری، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول و همچنین دکتری مدیریت در گرایش آینده پژوهی می باشد.
وی در ارکان مختلف سازمان برنامه و بودجه دارای پست بوده و همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهور، دبیری هیات امنا و رییس خودگردانی مجتمع های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،مسولیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در  هیات امنای باشگاه فرهنگیان وزارت اموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری می باشد.

همچنین بخوانید

سید حسین میرمعینی، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی، گرایش تولید است.
وی با ۲۶ سال سابقه در جایگاه های مختلف سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از جمله، مسئولیت اداره کل حراج و مزایده، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری، تهران، البرز، قزوین، سمنان و قم، عضویت در شورای عالی راهبردی توسعه و مدیریت و همچنین مشاور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی را در کارنامه خود دارد.

سیف اله اسلامی، دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد است و از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر کلی دفتر تحقیقات و سیاست های بخش های تولیدی و همچنین مدیر کلی مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار اشاره نمود.

سید جواد هاشمی، دارای مدرک دکتری  جامعه شناسی و سوابق تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شاهد را در کارنامه خود دارد.
از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر کل تشریفات دفتر ریاست جمهوری، مشاور و مدیر کل حوزه دفتر رئیس جمهور و پیگیری های ویژه، مشاور نهاد ریاست جمهوری و مدیر کل دبیرخانه مرکزی و همچنین مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور استان ها ی وزارت امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا