بورسبورس اوراق

شاخص بورس به ۲۲۴ هزار و ۵۷ واحد رسید

شاخص کل بورس، امروز با کاهش ۵۳۲ واحدی به ۲۲۴ هزار و ۵۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، درپایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۴۶۰ هزار و ۲۲۸ نوبت معاملاتی، ۸ میلیارد و ۳۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۰ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۶۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان رسید.

 امروز  نماد « تاپیکو با ۲۱۵ واحد، رمپنا با ۱۸۱، کگل با ۱۶۸، شپنا با ۱۵۴، کچاد با ۱۴۶ واحد و پارس با ۱۳۹ واحد افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

شاخص صنایع منسوجات با ۲۱۶ واحد رشد معادل ۷.۹۸ درصد به ۲ هزار و ۹۲۶ واحد، زراعت با ۹۶۴ واحد افزایش معادل ۴.۶۸ درصد به ۲۱ هزار و ۵۸۳ واحد، انتشار و چاپ با ۱۹۴۱۰ واحد رشد معادل ۴.۵۹ درصد به ۴۴۱ هزار ۸۹۵ واحد، محصولات کاغذ با ۱۳۰۵ واحد افزایش معادل ۴.۵۳ درصد به ۳۰ هزار و ۱۵۶ واحد، ذغالسنگ با ۲۵۶ واحد رشد، معادل ۳.۹۰ درصد به ۶ هزار و ۸۳۵ واحد، بانک ها با ۴۱ واحد افزایش معادل ۳.۵۸درصد به یک هزار و ۱۹۴ هزار واحد، فنی مهندسی با ۶۹ واحد افت معادل (۳.۴۷) درصد به یک هزار و ۷۸۱ واحد رسید.

نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام همچنین نشان می دهد نمادهای «نمرینو، سفار، خلنت، پدرخش، خزامیا، ختور و فخاس» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «وساخت، قثابت، کسرا، فسرب، تمحرکه، کسعدی و بکام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا