امور زیربناییراه و ساختمان

جبران خسارت‌های ناشی از وقوع سیل از بودجه امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده ، گفت:امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، شهرام آدم‌نژاد در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اظهار داشت : با توجه به سفر رئیس و تعدادی از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان گلستان مقرر شد که در کنار آن‌ها مسئولان اجرایی از جمله حوزه وزارت راه و شهرسازی هم حضور داشته باشند.

وی با بیان این که سعی کردیم که همه حوزه‌های حمل‌و‌نقلی وزارت راه و شهرسازی در کنار این مسئولان باشند، افزود: در بازدیدها و جلسات، ارزیابی از وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و پیش‌بینی‌ها صورت خواهد گرفت تا بتوانیم برنامه‌ریزی و اقدامات موثر داشته باشیم.

آدم نژاد افزود: امیدواریم که از ظرفیت بودجه سال ۹۸ برای جبران خسارات استفاده شود و در این خصوص به همراهی دولت و نمایندگان نیاز است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در جریان وقوع سیل در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقل استان گلستان مشکلات زیادی از جمله راه‌آهن داشتیم و بسیاری از راه‌های روستایی، ابنیه فنی مانند پل، آب رو، آب‌نما و غیره تخریب شده و میزان تخریب برآورد و در چند مرحله ارسال شد.

آدم نژاد ضمن تاکید کرد: ارزیابی خسارات به ستاد ارسال شده و به محض این که منابع مالی را در اختیار بگیریم به استان اختصاص داده می شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا