بورسبورس اوراق

معاملات هزار و ۱۷۴ میلیارد تومانی بورس تهران

شاخص به کانال ۲۰۸ هزار واحدی وارد شد:

در پایان معاملات امروز تدپیکس روی نقطه ۲۰۸ هزار و ۱۹۷ واحدی ایستاد. شاخص هم وزن ۴۳ هزار ۲۶۴ واحد را نشان داد و شاخص بازار اول به عدد ۱۵۶ هزار و ۷۵۴ واحد و شاخص بازار دوم به عدد ۳۹۸ هزار و ۷۲۶ واحد رسید. آیفکس نیز ۲ هراز ۵۷۰ واحد را ثبت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن بیش از ۴۴۷ میلیارد  سهم و اوراق و بهادار طی ۲۸۳ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به ۱۱۷۴ میلیارد تومان رسید.

همچنین بخوانید

در معاملات امروز نمادهای ونوین، دارو، غگل به ترتیب با ۶، ۵ و ۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، شپنا و فولاد به ترتیب با ۴۱۹، ۲۷۱ و ۲۶۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و رمپنا پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های قند ثابت‌ خراسان‌ (قثابت۱)، حمل و نقل توکا(حتوکا)، سیمان دورود(سدور)، واسپاری ملت(ولملت)، کارخانجات نساجی بروجرد(نبروج)، کارتن‌ ایران‌ (چکارن۱)، لوله‌وماشین‌سازی‌ایران‌ (فلوله۱) و تولیدی‌مهرام‌ (غمهرا۱) متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت های زامیاد(خزامیا)، بانک اقتصاد نوین(ونوین)، شکر(قشکر) و بهنوش ایران(غبهنوش) بازگشایی شدند.

به گزارش سنا، شاخص کل بورس تهران امروز درحالی به کانال ۲۰۸ هزار واحدی وارد شد که به گفته بسیاری از کارشناسان تحت تاثیر رفتارهای هیجانی سرمایه گذاران قرار دارد و ریسک بنیادی قابل توجهی برای بازار سرمایه شناسایی نشده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا