بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیر عامل بانک دی به مناسب نهمین سالگرد تاسیس بانک

مدیرعامل بانک دی، به مناسبت ۱۸ اردیبهشت ماه، در پیامی نهمین سالگرد تاسیس بانک دی را تبریک گفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام به شرح زیر است:

                                                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم
مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش آفرین بانک دی
سلام علیکم
اکنون که در آستانه نهمین سالروز تاسیس بانک ارزش آفرین دی هستیم، بر خود می بالیم و خداوند منان را شاکریم که ردای خدمت به شما عزیزان را بر تن ما کرده است.  
امروز در حالی نهمین سالروز تاسیس بانک دی را جشن می گیریم که با همت بی بدیل همکاران خدوم، اعتماد سهامداران شریف و وفاداری مشتریان گرانقدر شاهد رقم خوردن دستاوردهای بزرگی برای بانک بوده ایم. 
در سالی که گذشت با تکیه بر اراده جمعی و عزم راسخ همکاران توانستیم با تعیین تکلیف ۱۷۰ پرونده تسهیلاتی بانک به مبلغ ۴۹ هزار میلیارد ریال و وصول ۱۲ هزار میلیارد ریالی مطالبات نیروگاه دماوند و احیای مطالبات بانک دی از سایر بانک ها گامی بلند در کاهش میزان مطالبات برداریم . همچنین بازگشایی نماد بانک پس از دو سال مهمترین خبر خوش برای سهامداران ارجمند بانک بود که در راستای اجرای تکالیف مجمع و صیانت از منافع سهامداران انجام شد. جذب منابع ارزان قیمت و کاهش بهای تمام شده پول، کسب رتبه اول امنیت در حوزه بانکداری الکترونیک، کسب گواهینامه ایزو ۳۱۰۰۰، گواهینامه نظام آراستگی ، گواهینامه ایزو ۱۰۰۱۵ در حوزه منابع انسانی، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱، کسب رتبه اول جشنواره تبلیغات و کسب رتبه دوم المپیاد بین بانکی از مهمترین دستاوردهای بانک در سال گذشته بوده است که با تلاش و همت جمعی تمامی همکاران عزیز و در سایه وفاداری و اعتماد مشتریان و سهامداران محقق شد.
ما ایمان داریم که این مسیر را تا بدین جا با لطف پروردگار و یاری سهامداران و مشتریان وفادار و همت جمعی همکاران ارزشمند پیموده ایم و از این پس نیز به همین یاری امید بسته ایم و در مسیر اقتدار ثابت قدم خواهیم ماند.
امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره گیری از توانمندی همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی  بتوانیم سهم خود را در ارزش آفرینی برای سهامداران گرانقدر و بهبود شاخصه های اقتصاد کشور  از طریق کمک به رونق تولید ایفا نماییم.
در آستانه ورود به دهمین سال فعالیت بانک دی این نوید را به سهامداران و مشتریان ارزشمند بانک دی می دهیم که در سال جاری وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده های مفتوحه در مراجع قضایی، فروش املاک و سرمایه گذاری های مازاد بانک برای بهبود کیفیت دارایی ها به منظور بهبود کفایت سرمایه و ساختار مالی از مهم ترین برنامه های پیش روی بانک است که  امید می رود با حمایت بیش از پیش سهامداران و همدلی همکاران محترم، فصلی نو از حیات بانک دی آغاز شود.
در پایان مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت،کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک در افق ۱۴۰۰ که همانا قرار گرفتن در میان ۵ بانک برتر خصوصی کشور است، در مسیر تحقق شعار «رونق تولید» به سهم خود گام های موثر و عملی برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیران ارشد بانک فرارسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ گروه مالی دی اعم ازهمکاران ارزش آفرین، سهامداران ارجمند و مشتریان محترم ، صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه قادر متعال، برای همگی سلامتی و بهروزی و برای بانک دی اعتلای روزافزون و پیروزی‌آرزومندم.

سلامت و پیروز باشید 
                                                                                                                                                            محمدرضا قربانی
                                                                                                                                                          مدیرعامل بانک دی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا