بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

چگونگی دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان

با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی به شبکه بانکی، رمز دوم ایستا تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه قابل‌استفاده است و پس از آن، این رمز حذف می‌شود و باید از ابتدای خرداد، از رمز دوم یک‌بارمصرف استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، بر همین اساس، در این مطلب قصد داریم نگاهی به چگونگی فعال‌سازی و استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان داشته باشیم.

 

نحوه دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک سامان

۱. برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان، ابتدا به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید و درخواست خود را برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف ثبت کنید تا بانک به شما یک کد تصویری بدهد. در این زمان کد فعال‌سازی اپلیکیشن رمزینه نیز برای شماره همراه شما پیامک می‌شود.

۲. سپس باید اپلیکیشن «رمزینه» را از سایت بانک سامان دانلود و آن را نصب کنید. برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.

۳. در ادامه باید کد تصویری که از بانک دریافت کردید را توسط اپلیکیشن رمزینه اسکن کنید.

۴. بعد از اسکن کد تصویری، باید در منوی اپلیکیشن روی گزینه «فعال‌سازی رمز دوم کارت» کلیک کنید. سپس از شما خواسته می‌شود تا کد فعال‌سازی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.

۵. در نهایت باید رمزی را برای اپلیکیشن رمزینه خود تعیین کنید.

۶. بعد از طی این مراحل، شما وارد اپلیکیشن می‌شوید.

ازاین‌پس نیز، در هنگام خرید اینترنتی، اپلیکیشن رمزینه را باز کنید و رمزی را که برای اپلیکیشن تعیین کرده بودید را وارد کنید. در نهایت وارد اپلیکیشن می‌شوید و رمز دوم یک‌بارمصرف کارتتان به شما نمایش داده می‌شود.

فقط توجه داشته باشید که این رمز تنها تا پر شدن خط زیر رمز اعتبار دارد و زمانی که این خط پر شود، آن رمز دیگر اعتبار نخواهد داشت و رمز جدید به شما نمایش داده می‌شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا