ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

صدای پای گلکسی فولد می‌آید!

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به زودی تاریخ و زمان عرضه عمومی گلکسی فولدر را اعلام کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، چندی پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که تحت عنوان گلکسی فولد در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته بود، تنها بعد از یک روز استفاده با مشکل جدی در نمایشگر مواجه شد که به گفته بسیاری از منابع خبری این مشکل به واسطه ورود ذرات ریز به داخل صفحه نمایشگر تاشو ایجاد شده بود.

البته به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد راهکار مناسبی برای برطرف کردن همیشگی مشکل به وجود آمده برای گلکسی فولد ارائه کرده و زمان عرضه عمومی و رسمی این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی را اعلام کند.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارش نشریه the korea herald، سامسونگ خبر داده است که قصد دارد دوام بخش‌های بدون محافظت شده لولاهای نمایشگر تاشو در گلکسی فولد را افزایش دهد و بدین ترتیب فاصله میان حاشیه‌های صفحه نمایش برای حفاظت از آن را کاهش دهد. البته پیش‌تر برخی از کارشناسان برآورد کرده بودند که با برداشتن این لایه حفاظتی و کاهش ارتفاع آن عملکرد نمایشگر با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

گزارش‌های منتشر شده همچنین حاکی از آن است که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد این دستگاه را زودتر از آنچه کاربران توقع دارند در دسترس آنها قرار دهد و به بازارهای جهانی عرضه کند تا به اهداف مالی و سودآوری خود و همچنین جلب نظر و رضایت کاربران دست یابد.

بعد از انتشار خبر نقص فنی نمایشگر این محصول بود که بسیاری از کاربران از عرضه نهایی گلکسی خود به کلی ناامید شده بودند و تصور آنها بر این بود که سامسونگ در این پروژه به شکست خورده و دیگر آن را روانه بازارهای جهانی نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا