بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نگاهی به روش‌های ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف از سوی بانک‌ها

 

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها از اول خردادماه موظف هستند رمز دوم ثابت را حذف و رمز دوم یکبار مصرف یا پویا را فعال کنند. بانک مرکزی از شهریورماه سال گذشته به بانک‌ها مهلت داده بود که نسبت به ارائه این خدمت اقدام کنند. در این میان بسیاری از بانک‌ها روش‌های مختلفی را برای ارائه این خدمت به مشتریان خود در نظر گرفته‌اند که در این مطلب قصد داریم بانک‌های ارائه‌دهنده رمز دوم یکبار مصرف را معرفی کنیم. اطلاعات این صفحه در حال تکمیل شدن است.

 

روش‌های دریافت رمز یکبار مصرف کارت‌های بانکی از سوی بانک‌ها

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، ۱. نحوه دریافت رمز یک‌بارمصرف کارت بانک تجارت

برای فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت بانک تجارت ابتدا باید به خودپرداز این بانک مراجعه و پس از گرفتن کد فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف یا پویای اپلیکیشن تولید رمز یک‌بارمصرف را از سایت آن دریافت کنید و طی مراحلی رمز یکبار مصرف خود را بگیرید. برای دیدن مراحل انجام این کار و دانلود اپلیکیشن به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

 

۲. نحوه دریافت رمز یکبار مصرف کارت بانک ملت

  • برای فعال‌سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت، نیازی به مراجعه به شعبه نیست و از طریق نرم‌افزار بانک و دستگاه خودپرداز می‌توانید از این خدمت استفاده کنید. گام اول این است که با مراجعه به دستگاه خودپرداز به دریافت کد فعال‌سازی اپلیکیشن رمزنگار اقدام کنید.
  • پس از آن با دریافت کد و ورود به اپلیکیشن رمزنگار رمز یکبار مصرف خود را دریافت کنید. برای دیدن مراحل دریافت رمز یکبار مصرف و دانلود آن به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

 

۳. نحوه دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان

  • برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان، ابتدا به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید و درخواست خود را برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف ثبت کنید تا بانک به شما یک کد تصویری بدهد. در این زمان کد فعال‌سازی اپلیکیشن رمزینه نیز برای رشما پیامک می‌شود.
  •  سپس باید اپلیکیشن «رمزینه» را از سایت بانک سامان دانلود و آن را نصب کنید و پس از آن می‌توانید رمز یکبار مصرف را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنید. برای دیدن لینک دانلود و مراحل دریافت رمز یکبار مصرف دوم به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا