انرژی

هزاران متر مربع از بستر ۳ رودخانه تهران آزاد شد

مدیر امور آب تهران بزرگ از رفع تصرف ۲۰۰۰ مترمربع از بستر رودخانه کمرد، سیاهرود و جاجرود در روستاهای باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علیرضا نیکنام اظهار کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی و آب‌های سطحی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضائی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، مساحتی به میزان “۲۰۰۰ متر مربع” از بستر رودخانه‌های کمرد، جاجرود و سیاهرود در روستاهای باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزادسازی شد.

مدیر امور آب تهران بزرگ افزود: در این عملیات جمع‌آوری دیواره، فنس و آجر چینی موارد احیا شده آزادسازی قبلی بوده است که در قالب آزادسازی رودخانه از تصرف افراد سودجو خارج شد.
بنا بر اعلام وزارت نیرو، نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتماً پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ کرده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

همچنین بخوانید

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا