صنعت، معدن، تجارتمعدن

سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران شد

اردشیر سعد محمدی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از ایمیدرو،  در جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و شورای معاونان ایمیدرو، «اردشیر سعد محمدی» به‌عنوان عضو موظف هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.

در این نشست که محمدباقر عالی رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز حضور داشت، «خداداد غریب‌پور» رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو ابتدا با ابراز قدردانی از خدمات مدیریت «محمد‌رضا بنی‌اسدی‌راد»، اظهار داشت: سعد محمدی در جایگاه مدیر توسعه‌گرا،‌ توجه ویژه‌ای به رونق سرمایه‌گذاری و همچنین رشد بهره‌وری و انجام مسئولیت‌های اجتماعی خواهد داشت.

غریب‌پور ادامه داد: کسب و تولید دانش فنی، ارتقای جایگاه پژوهش، کمک به توسعه معادن کوچک و توسعه اکتشاف ازجمله اهداف اساسی شرکت ملی صنایع مس ایران به شمار می‌آید. وی اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی مهندس بنی‌اسدی‌راد،‌ اینک دکتر سعد محمدی هدایت شرکت ملی صنایع مس را برعهده گرفته است.

«محمدباقر عالی» رئیس هیأت‌عامل ایدرو نیز تفویض اختیار به مدیران را یکی از ویژگی‌های مدیریتی بنی اسدی‌راد دانست و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از بدنه مجموعه مس همواره سبب محبوبیت بنی‌اسدی‌راد شده بود.

وی نیز توجه به مسئولیت اجتماعی را از نیازهای ضروری صنعت مس اعلام کرد.

«محمدرضا بنی‌اسدی‌راد» نیز در سخنان کوتاهی با تأکید بر سوابق کار تیمی در شرکت مس افزود: خانواده بزرگ این صنعت همواره با نجابت و به‌صورت یک مجموعه واحد، فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی درباره اثر فعالیت‌های پیشین سعد محمدی در صنعت مس اظهار داشت: با توجه به تجارب قبلی سعد محمدی در شرکت مس و پیش‌بینی‌هایی که در توسعه این صنعت داشتند،‌ همواره موفقیت‌هایی را برای این صنعت رقم ‌زده‌اند.

«اردشیر سعد محمدی» مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس هم ضمن تشکر از عملکرد دوره مسئولیت بنی اسدی‌راد گفت: در دوره مدیریت ایشان روابط تنگاتنگی با یکدیگر داشتیم و فعالیت وی صادقانه و خالصانه بود.

وی که نخستین‌بار در دی‌ماه سال ۸۸ سکان هدایت شرکت مس را برعهده ‌گرفته بود، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مجموعه مس،‌ ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسیر توسعه شرکت را بیش از گذشته ادامه دهد.

سعد محمدی که در بخشی از سوابق کاری خود مدیرعاملی شرکت‌های ملی مس، ذوب‌آهن اصفهان و‌ هلدینگ توسعه معادن روی را دارد، تا پیش از احراز مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس، عضویت هیأت‌عامل و همچنین معاونت توسعه طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایمیدرو را در اختیار داشت.

در این جلسه اعضای هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران طی سخنانی، اخلاق حرفه‌ای، واگذاری مسئولیت‌ها،‌ توجه به صندوق بازنشستگی و کاهش تعهدات این صندوق را به‌عنوان نکات بازر مدیریت بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل پیشین ذکر کردند.

منبع
فارس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا