بورسبورس اوراق

افزایش سرمایه «کپرور» از محل سود انباشته در هیات مدیره به تصویب رسید

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس قصد دارد سرمایه خود را از ۳۶ میلیارد تومان به ۵۶ میلیارد تومان و به میزان ۵۰ درصد افزایش دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  هیات مدیره «کپرور» این افزایش سرمایه را از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و افزایش توان ظرفیت تولید کارخانه و کاهش ریسک تامین مواد اولیه انجام خواهد داد.

همچنین بخوانید

بر اساس اعلام هیات مدیره شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس، انجام افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده خواهد بود.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «کپرور» از محل سود انباشته در داد وستدهای امروز بازار سهام مورد اقبال اهالی بازار قرار گرفت، به طوریکه هر سهم شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس با افزایش ۴.۸ درصدی به قیمت ۲۳ هزار و ۶۱ ریال رسید. حال با توجه به این افزایش قیمت «کپرور» باید دید در داد وستدهای آخرین روز هفته نیز، آیا «کپرور» مسیر صعودی را ادامه خواهد داد و با رشد مواجه می‌شود. این در حالی است که امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش  سه۸ هزار و ۹۹۴  واحدی در تراز ۲۱۱ هزار و ۷۴۶ واحد رسید. همچنین باید دید نماگر اصلی بازار سهام دوباره تا چه سقفی رشد خواهد  کرد.

 

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا