اقتصاد کلان

گوشت باز هم گران شد/خریداران خودرو گذر موقت بخوانند/ دنده عقب سکه در بازار

آرمان اقتصادی- در دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه سال جاری، میزان به بررسی بازار ارز آزاد، بین بانکی، وضعیت بازار بورس، قیمت پایه نگه دارنده دوربین و قیمت خودرو های پرداخته است.

به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، قیمت طلا و سکه در بازار، قیمت گوشت بسته بندی، قیمت ارز بین بانکی، قیمت خودرو ،پایه نگه دارنده دوربین و قیمت خودروهای ۵۰ میلیونی در تهران از جمله مواردی بود که میزان در ۲۴ ساعت گذشته به بررسی آنها پرداخته است.

برای ثابت نگه داشتن دوربین چقدر باید هزینه کرد
امروزه عکاسی سلفی در میان مردم رواج زیادی پیدا کرده و به همین دلیل طراحی و تولید لوازم جانبی مورد نیاز برای این کار هم روزبه‌روز گسترش پیدا می‌کند.
 

 
تا سقف ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم

 

همچنین بخوانید
 برای خرید خودرو دست دوم باید از حدود قیمت ۱۵میلیون تا ۵۰ میلیون تومان باید هزینه کرد.
 
/////// 
 

 دلار آب رفت/ یورو صعودی شد
 
ارزش ۱۷ ارز بین بانکی در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار آمریکا با کاهش ۱ ریالی نسبت به روز گذشته روبرو شده است.
 
/////// 
 

 نرخ مصوب گوشت بسته بندی در میادین ‌تره‌بار
قیمت گوشت گوسفندی و گوساله بسته‌بندی با توجه به بی‌استخوان و با استخوان بودن از بسته‌ای ۲۰ هزار تا ۶۰ هزار تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود
 
/////// 
 

 
 برای خرید خودرو گذر موقت چقدر باید هزینه کرد
خودروهای گذرموقت با توجه به مدل خودرو، شرکت سازنده و کارکرد آن قیمت گذاری شده و بنا بر قانون حداکثر تا شش ماه می‌تواند در کشور تردد داشته باشد.
گوشت باز هم گران شد/خریداران خودرو گذر موقت بخوانند/

 
گوشت گوسفندی بازهم گران شد
 
 رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار یکی از دلایل روند صعودی شدن قیمت‌ها را صادرات رسمی و غیررسمی دام زنده اعلام کرد.
 
قدم‌های لاک پشتی شاخص برای صعود
 شاخص بورس و اوراق بهادار در دهمین روز اردیبهشت ماه سال ۹۶، با رشد ۴۱ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۸۲۶ واحدی رسید.
 
دنده عقب قیمت سکه در بازار
 قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت و به دنبال آن قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به ۱۱۷ هزار تومان رسید، و قیمت انواع سکه نیز افت پیدا کرد.

 

گوشت باز هم گران شد/خریداران خودرو گذر موقت بخوانند/ 
 
 قیمت نفت کاهش یافت
 در حالی که احتمال تمدید توافق کاهش تولید در نشست ماه جاری اوپک افزایش پیدا کرده، انتشار یک گزارش ضعیف از بخش تولید چین موجب شد تا قیمت نفت امروز با کاهش روبرو شود.
 
 اُفت ارزش طلا در بازارهای جهانی
پس از آنکه مذاکره کنندگان دموکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا توانستند به توافقی بر سر متمم تامین مالی دولت آمریکا تا ماه سپتامبر برای جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال دست یابند، ارزش دلار بالا رفت و این مسئله موجب تضعیف قیمت طلا شد.
 
انتهای پیام/

منبع:میزبان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا