بانکبانک و بیمه

گام‌های استوار بانک شهر در نمایشگاه کتاب


معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: در نمایشگاه سی‌ام شاهد گام‌های استوارتر و مطمئن‌تر این بانک در جلب رضایت مردم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، سید عباس صالحی با اشاره به عاملیت بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب گفت: بانک شهر در طول یک‌سال اخیر که به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های استانی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می‌کند، تجربه خوبی را پشت سرگذاشته است.

وی افزود: با وجود تردیدهایی که در خصوص  موفقیت بانک شهر در ابتدای برگزاری نمایشگاه به لحاظ حجم گسترده‌ مراجعان و تنوع اقلیمی ۳۱ نمایشگاه استانی وجود داشت، اما خوشبختانه هم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و هم در نمایشگاه‌های استانی، این بانک با قوت وهمت بالا حاضر شد و شاهد حضوری بودیم که هم از لحاظ خدمات‌دهی تنوع بیشتری داشت و هم از لحاظ سرویس‌دهی مطلوب، آسان و سریع بهتر از گذشته بود.
صالحی با بیان این‌که همکاری بانک شهر با نمایشگاه کتاب تهران تجربه مثبتی بوده است، اظهار کرد: بانک شهر در نمایشگاه سی‌ام با توجه به تجربه‌ای که از نمایشگاه بیست و نهم داشته است، آمادگی‌های لازم و خوبی را پیدا کرده تا در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه دوره قبل با خدمات‌دهی بهتر رضایت بازدیدکنندگان را بیش از پیش کسب کند.
وی افزود: دومین سال عاملیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران با گام‌های استوارتر و مطمئن‌تری خواهد بود تا بتواند رضایت مشتریان را اعم از ناشرین و خریداران جلب کند.
رئیس نمایشگاه سی‌ام با اشاره به ارائه بن‌کارت‌های مجازی گفت: در دو سال اخیر به سمت بن‌کارت‌های الکترونیک حرکت شده است، در سال گذشته بحث استفاده موقت از این بن‌کارت‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه وجود داشت و از سوی دیگر در نظر داشتیم این تسهیل پدید آید که بن‌کارت مجازی در فضای موبایلی نیز قابل استفاده باشد. 
صالحی ادامه داد: البته سال قبل نیز حرکت‌هایی در این خصوص انجام گرفت، اما امسال این موضوع به صورت جدی‌تری در برنامه‌های بانک شهر قرار گرفته است.
وی در ادامه تاکید کرد:  بر این باورم که خدمات الکترونیکی بانک شهر  به سلامت یارانه‌هایی که برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده کمک می‌کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا