بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیر فروش محصولات فرهنگی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم: حوزه خدمات در پرداخت الکترونیک سپهر شبیه به بانک صادرات است

 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در در مصلی امام خمینی در حال برگزاری است و غرفه غرفه پرداخت الکترونیک سپهر نیز در این نمایشگاه حضور دارد. محمدتقی حق‌بین، مدیرفروش محصولات فرهنگی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از این غرفه بازدید و با مسئولان آن گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، حق‌بین در پاسخ به این سؤال که حضور پرداخت الکترونیک سپهر را در نمایشگاه قرآن چگونه ارزیابی می‌کند، می‌گوید: «با توجه به اینکه بیش از ۲۵ سال است که در فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی حضور دارم، همیشه درگیر مسائل بانکی بودم. در دوره‌ای بانک‌ها کار فیزیکی انجام می‌دادند، اما از زمانی که به صورت کارتخوان درآمد، اولین تجربه را با بانک صادرات داشتیم. در گذشته مشکلاتی در ارتباط با زیرساخت‌های مخابراتی داشتیم، مثلاً قطعی اتصال باعث اعتراض ناشران می‌شد، اما روزبه‌روز پرداخت الکترونیک پیشرفت کرد.»

او می‌افزاید: «امروز دیگر پولی در جیب مردم نیست و همه کارت بانکی دارند. طی بررسی که از غرفه‌ها داشتیم، متوجه شدیم شاید فقط حدود ۱۱ درصد از هزینه‌های نمایشگاه به‌صورت نقدی پرداخت شده و این موضوع اهمیت دستگاه‌های کارتخوان را بالا برده است. هر چه دقت کار دستگاه بیشتر باشد و خطا نداشته باشد، رضایت مشتری هم بالاتر می‌رود.»

حق‌بین در ادامه به سرعت عمل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اشاره می‌کند و می‌گوید: «در روزهای ابتدایی اشکالاتی از سمت غرفه‌داران پیش آمد که اطلاعاتشان را اشتباه ثبت کرده بودند ولی دوستان در کمترین زمان ممکن جهت رفع اشکال اقدام کردند. در شرایط عادی نمایشگاه رفع اشکالات یک مسیر سه روزه بود که خوشبختانه در پرداخت الکترونیک سپهر به نصف روز رسید و این کمک بزرگی بود.»

مدیرفروش محصولات فرهنگی بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ادامه می‌دهد: «سال‌ها با بانک صادرات کار کرده بودیم. همیشه می‌گویم مدل بانک صادرات اینگونه است که یک نفر همه کارها را انجام می‌دهد؛ طوری‌که وقتی روبه‌روی یک کارمند بانک صادرات می‌نشینید، در حد رئیس شعبه هم به شما کمک می‌کند، در حالی که در دوره بانکی شاید یک فعالیت در بانک دیگری پنج امضا لازم داشته باشد. الان می‌بینیم در پرداخت الکترونیک سپهر هم مدیران ارشد با همین نگاه بانک صادارت فعالیت می‌کنند و فعالیت‌ها را شبیه به حوزه خدمات بانک صادرات دیدم.»

حق‌بین در پایان خاطرنشان کرد: «تجربه همکاری با پرداخت الکترونیک سپهر بسیار خوب بود و این شرکت آینده بسیار خوبی پیش رو دارد.»

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ۲۲ اردیبهشت تا ۳ خرداد، در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود و ۴۵۰ غرفه فروش از ۱۲۹ انتشارات در این نمایشگاه حضور دارند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا