بانکبانک و بیمه

قرعه‌شی جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز «اُمید آینده» انجام شد

قرعه­‌کشی جشنواره قرض‌­الحسنه پس­انداز «اُمید آینده»، در روز یک­شنبه بیست‌و­نهم اردیبهشت­ماه سال ۱۳۹۸، با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از رؤسای شعب بانک آینده، انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این جشنواره، که از پانزدهم اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز و تا پایان سی‌­و­یکم فروردین­‌ماه سال ۱۳۹۸، ادامه داشت؛ تعداد ۱.۳۰۳ (یک­هزار و سیصدوسه) نفر، واجد شرایط برای حضور در قرعه‌­کشی، شناخته شدند. جوایز این دوره از جشنواره قر‌‌ض‌­الحسنه پس‌­انداز «اُمید آینده»، شامل: ۱ ­(یک) دستگاه تبلت، ۱۰ (ده) جایزه ۵  (پنج) میلیون ریالی و ۱۰۰ (یک­صد) جایزه ۱ (یک) میلیون ریالی بود.

پس از انجام قرعه‌­کشی، خانم هلیا عنایت­‌خانی، برنده ۱ (یک) دستگاه تبلت؛ جایزه ویژه این دوره شدند.

هم­چنین؛ ۱۰ (ده) برنده جایزه ۵ (پنج) میلیون ریالی نیز؛ خانم‌­ها: نعیمه کاتب خیابانی، اسماء اخوان گلابی، فاطمه جدلی، پریا حیدری، ریحانه افشاری، بی­بی معصومه موسوی، ترانه احمدپور کیوانی و غزل قرشی و آقایان: علی مرادی و نیما نوذری بودند.

لازم به‌­ذکر است؛ جشنواره «اُمید آینده»، در امتداد کارزار «نهال آینده» بر بستر محصول دانش‌­آموزی قرض‌­الحسنه پس­انداز، در اسفندماه سال گذشته با توزیع «سبزه آینده» در بین دانش‌­آموزان، آغاز شد تا ضمن تهیه عکسی از این سبزه‌­ها، در کنار سفره هفت‌­سین خود، در جشنواره نیز، شرکت و افتتاح حساب نمایند.

شایان ذکر است؛ بانک آینده، در راستای آشنایی با مقوله بانک و ایجاد توجه بیشتر در کودکان و نوجوانان به امر قرض‌­الحسنه پس‌­انداز و دوراندیشی برای داشتن «آینده­ای روشن»، برای دانش­‌آموزانی که اقدام به افتتاح حساب قرض­‌الحسنه پس‌­انداز دانش‌­آموزی کردند؛ هدیه ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریالی، در نظر گرفته است.

مشتریان محترم؛ می­توانند برای اطلاع از اسامی سایر برندگان، به تارگاه بانک آینده، به نشانی: www.ba24.ir مراجعه فرمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا