خودروصنعت، معدن، تجارت

بررسی مشکلات کامیون داران در تأمین لاستیک و قطعات/گزارش وزیر صمت درباره میزان تأمین تجهیزات

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون با حضور رحمانی وزیر صمت، مشکلات کامیون داران رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و با هدف بررسی مشکلات کامیون داران به ویژه در حوزه تأمین لاستیک و قطعات مورد نیاز، برگزار شد.

گزارش وزیر صمت درباره نحوه تأمین لاستیک کامیون داران

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست وزیر صمت گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تأمین لاستیک مورد نیاز خودروهای سنگین ارائه کرد، بر اساس گزارش مذکور، وزارت صمت تمام اقدامات از جمله ثبت سفارش برای تأمین و واردات لاستیک را انجام داده، اما بانک مرکزی ارز لازم برای خرید نهایی این محصولات را تأمین نکرده است.

تأکید نمایندگان مجلس بر تشدید نظارت بر نحوه فروش و مدیریت قیمت لاستیک در بازار

وی ادامه داد: در نشست امروز، نمایندگان مجلس توضیحاتی را درباره وضعیت کامیون داران ارائه کردند، همچنین بر لزوم کنترل و نظارت بر نحوه فروش و توزیع و مدیریت قیمت لاستیک در بازار تأکید شد.

بدری تصریح کرد: در این جلسه همچنین موضوع بیمه کامیون داران رسیدگی شد، متأسفانه قانون مشاغل سخت و زیان آور این شغل اجرایی نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در ادامه نشست کمیسیون عمران مجلس، موضوع عملکرد وزارت نفت در تأمین قیر رایگان در سال های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت، البته قرار بود که این مسائل با حضور وزیر نفت رسیدگی شود که متأسفانه آقای زنگنه در نشست امروز حاضر نشدند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با توجه به عدم حضور وزیر نفت، مقرر شد که گزارش کمیسیون درباره عملکرد وزارتخانه در تأمین قیر رایگان به عنوان گزارش نهایی تلقی شده و برای تصمیم گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود./

پایان پیام

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا