انرژیصوت

تنها CNG افزایش یافت

 

رئیس انجمن جایگاه داران سی. ان.جی کشور گفت: در حال حاضر فقط قیمت سوخت سی. ان.جی در کشور افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  اردشیر دادرس در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: قرار بر این بود که در کنار افزایش قیمت سی. ان. جی سهمیه بندی بنزین به عنوان کارت سوخت و همچنین افزایش ال.پی.جی در حوزه حمل و نقل جدا وبه تناسب قیمت بنزین این افزایش هم در حوزه ال.پی.جی اعمال شود.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: در حال حاضر فقط قیمت سوخت سی. ان.جی افزایش پیدا کرده وامید می رود بسته های حمایتی به جهت انگیزش بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی های دوگانه سوز در دستور کار دولت قرار گیرد.

رئیس انجمن جایگاه داران سی. ان.جی کشور گفت: مصوبه هیئت وزیران ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ ابلاغ شد که از اول خرداد ماه سال جاری افزایش ۹.۵ درصدی قیمت سی. ان.جی در سطح کشور عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: موضوع مزبور به جهت افزایش ضرایب ایمنی، استاندارد سازی و هوشمندسازی جایگاه های سی. ان.جی در سراسر کشور اعمال می شود در واقع می توان سطح ایمنی جایگاه ها و همچنین تست و بازرسی ایمنی مخازن خودرویی و جایگاهی را هم ارتقا داد.

دادرس اظهارداشت: انجمن چندین سال بود که به دنبال بحث مدنظر بودتا بتوان از این منظر منابع مالی و هدفمندی مشترک را در حوزه مزبور داشته باشد.

وی یادآورشد: خوشبختانه با مصوبه هیئت وزیران موضوع مدنظر تحقق پیدا کرد ولی شرط لازم است اماکافی نیست به جهت اینکه افزایش قیمت مقدار بازار مصرف سی.ان. جی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا