بورسبورس اوراق

افت سود در «اوان»

براساس عملکرد مالی یکساله؛

 

شرکت مبین وان کیش در صورت های مالی ۱۲ماهه سود هر سهم را ۷۱۸ ریال اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش یافته است.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت مبین وان کیش در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را با کاهش ۱۹درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۷۱۸ریال اعلام کرد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده این شرکت، سود عملیاتی در مقایسه با سال۱۳۹۶، با افت ۳۹ درصدی به ۵۳میلیارد ریال، سود خالص با افت ۱۹درصدی به ۷۱ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با افت ۹درصدی به ۷۸میلیارد ریال رسید.

«اوان» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت دارد اعلام کرد در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ قرار است شرکت مبلغ ۳میلیارد و ۵۲۵میلیون ریال تسهیلات دریافت کند.

همچنین این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت اعلام کرده است که شرکت در سال ۱۳۹۸ قصد اجرای پروژه فروش شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی را دارند.

«اوان» در این گزارش از سود ۱۳۱میلیارد و ۵۹۸میلیون ریالی از محل درآمدها و بهای تمام شده قراردادها خبر داد. این شرکت درآمد تجمیعی در قراردادها را ۸۹۴میلیارد و ۳۵۹میلیون ریال و درآمد محقق شده در دوره مورد گزارش را ۸۹۴میلیارد و ۳۵۹میلیون ریال منتشر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا