بورسبورس اوراق

شاخص سبز در اولین روز خرداد

تدپیکس در کانال ۲۱۵ هزار واحدی:

 

شاخص بورس تهران در پایان معاملات اولین روز خرداد با افزایش ۷۷ واحدی عدد ۲۱۵ هزار و ۱۶۸ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۵۹۶ واحدی به عدد ۴۸ هزار ۱۳۱ واحد رسید. شاخص بازار اول روی عدد ۱۶۱ هزار و ۱۴۲ واحد ایستاد و شاخص بازار دوم با ۱۹۱۳ واحد افزایش به کانال ۴۱۶ هزار واحدی وارد شد. آیفکس نیز با رشد بیست و هفت واحدی، عدد ۲ هزار و ۶۷۱ واحد را ثبت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن دو میلیارد و ۸۹۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۴۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۸۳۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، بفجر و رانفور به ترتیب با ۱۴۵، ۸۶ و۷۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فملی، فولاد و شپنا به ترتیب با ۹۳، ۷۴ و ۶۳ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، وبملت، خساپا، خودرو و بترانس همچون روز گذشته پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، معاملات بورس تهران امروز در حالی انجام شد که تحت تاثیر تعدد اخبار سیاسی و اقتصادی قرار داشت، با این حال به گفته بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه،  بورس کشور از فضای هیجانی متاثر از اخبار و شایعات دو هفته گذشته فاصله گرفته و از این پس باید منتظر داد و ستد هایی بر مبنای گزارش های مالی شرکت ها در فصل مجامع بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا