بانکبانک و بیمه

نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان به شمار می‌آید

جلسه هم‌اندیشی استان مازندران در راستای بهبود و ارتقای عملکرد نیروی انسانی این استان، با حضور مدیران امور شعب، سرمایه انسانی، بازرسی، حراست و مدیر شعب استان مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی در جلسه هم‌اندیشی استان مازندران که در راستای بهبود و ارتقای عملکرد نیروی انسانی این استان، با حضور مدیران امور شعب، سرمایه انسانی، بازرسی، حراست و مدیر شعب استان مازندران برگزار شد گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی سازمان به شمار می‌آید

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره توسعه تعاون در این جلسه با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف خاطرنشان کرد: نیروی انسانی به‌عنوان دارایی نامشهود در بانک محسوب می‌گردد که نقش کلیدی و اساسی در ارتقاء و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت توزیع مناسب نیروی انسانی در کشور خاطرنشان کرد: توزیع مناسب نیروها ازلحاظ کمیت و کیفیت ازجمله ضرورت‌های مدیریت سرمایه انسانی به شمار می‌آید و سبب استفاده مناسب از ظرفیت‌های افراد در موقعیت‌های مختلف خواهد شد.

نجفی، استان مازندران را ازجمله استان‌های با ظرفیت در حوزه نیروی انسانی دانست و برگزاری این‌گونه جلسات را به‌عنوان یک ضرورت جهت ساماندهی و برنامه‌ریزی منابع انسانی در کلیه استان‌ها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مدیران منابع انسانی، امور شعب و مدیریت انسانی نیز نقطه نظرات و مواردی را در این مورد بیان کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا