بانکبانک و بیمه

در ادامه برنامه جدید انگیزشی مدیرعامل بانک کشاورزی صورت گرفت:ارتباط مستقیم با روسای شعب مناطق محروم

 

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه اجرای برنامه جدید انگیزشی کارکنان با هدف آگاهی از مشکلات و نیازهای روسای شعب این بانک، ایجاد انگیزه و افزایش همدلی و هم افزایی در سطوح مختلف سازمانی، روز پنجشنبه شنبه  دوم خرداد ماه در تماسی تلفنی، با روسای ۵ شعبه درمناطق محروم استان های خوزستان،لرستان،هرمزگان،کرمانشاه و آذربایجان غربی گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در گفت و گوی تلفنی با تنگستانی رئیس شعبه «چم خلف عیسی» هندیجان از توابع استان خوزستان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های صورت گرفته برای خدمت به بخش کشاورزی بر ادامه این فعالیت ها تأکید کرد.

همچنین بخوانید

وی با عبدالهی، رئیس شعبه«معمولان» پل دختر در استان لرستان و معینی رئیس شعبه«بشاگرد»در استان هرمزگان نیز گفت و گو کرد و  مسئولیت پذیری و تلاش منسجم و هدفمند برای حمایت از تولید را در شرایط کنونی ضروری دانست.

مدیرعامل بانک کشاورزی در گفت و گوی تلفنی با  بزم آورد رئیس شعبه «باینگان پاوه» در استان کرمانشاه  و حسین پور رئیس شعبه «لاجان» پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، به عملکرد موفق این بانک در سال ۱۳۹۷ اشاره و خاطر نشان کرد: به پشتوانه عملکرد خوبی که در سال گذشته داشتیم به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

بر اساس این گزارش؛ روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در اقدامی جدید هر هفته با چند نفر از روسای شعب این بانک به صورت تلفنی گفت و گو می کند تا ضمن قدردانی از خدمات آن ها، در جریان موانع و مشکلات موجود قرار گیرد. با توجه به پراکندگی شعب بانک کشاورزی در مناطق دورافتاده کشور، این اقدام تاثیر به سزایی در افزایش همدلی و انسجام کارکنان با مدیران ارشد بانک، رضایتمندی و خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به هموطنان خواهد داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا