بورسبورس اوراق

اختصاص یک هزار و ۶۵۶ ریال سود به ازای هر سهم شرکت فولاد خوزستان «فخوز»

طی ۱۲ ماه صورت گرفت؛

شرکت فولاد خوزستان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۵۶ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۹۱ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت فولاد خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۳۱ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۶۵۶ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۹۱ درصد افزایش داشته است.

شرکت فولاد خوزستان، افزایش ۵۸ درصدی فروش و همچنین افزایش ۳ هزار و ۲۳۹ درصدی سایر درآمدهای غیرعملیاتی ـ اقلام متفرقه را از عمده دلایل افزایش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۲ هزار و ۷۴۱ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

فخوز” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۶ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۶۷ سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

این شرکت در برآورد خود از تغییرات نرخ فروش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است نرخ های فروش داخلی در بورس کالا، تابع قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرایط عرضه و تقاضا است، همچنین نرخ های فروش صادراتی متاثر از نرخ های جهانی شمش است.

همچنین بر اساس این گزارش، برآورد “فخوز” از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره فوق، اشاره کرده است: افزون بر افزایش ھزینه الکترود مصرفی که مبلغ آن در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته افزایش خواھد داشت، پیش‌بینی می شود سایر اقلام بهای تمام شده نیز به تناسب افزایش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته، ناشی از نرخ ارز و سطح عمومی قیمت ها افزایش یابند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا