خودروصنعت، معدن، تجارت

ب ام و به نبرد خودروهای الکتریکی می‌رود

به دلیل ترس از عقب افتادن از رقبا در زمینه ی خودروهای الکتریکی، ب‌ام‌و در حال استفاده از تاکتیک‌های تکان‌دهنده و شوکه کننده برای ترساندن کارکنان خود است.

 در مراسم اخیر کمپانی که در نزدیکی مونیخ برگزار شده، این برند آلمانی تصاویری از ایلان ماسک و مرسدس‌های الکتریکی، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:ما در بطن یک حمله‌ی الکتریکی هستیم. این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرآنلاین، در سه ماه گذشته، ب‌ام‌و ۱۴ هزار مهندس، مدیر کارخانه و بازاریاب را به مراسم‌هایی فرستاده که برای آماده کردن آن‌ها برای آینده‌ی حمل‌ونقل و بحث درباره‌ی همه‌چیز، از باتری‌ها گرفته تا برنامه‌های اشتراک خودرویی و حسگرهای لیزری طراحی شده‌اند.

همه‌ی این موضوعات به خاطر فشارهایی است که از سوی مدیرعامل شرکت هارالد کروگر وارد می‌شود. او می‌خواهد ب‌ام‌و در زمینه‌ی توسعه‌  تکنولوژی‌های بیشتر و خودروهای پیشرفته‌تر از رقبا عقب نیفتد.

یکی از مدیران رده بالای ب‌ام‌و گفته است:یا ما بخشی از این تغییر جهت بازار خواهیم بود و یا اینکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۳ ب‌ام‌و با معرفی هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موج‌هایی را ایجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون این برند از نظر مدل‌های الکتریکی پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال ۲۰۲۰ تنها دو خودروی الکتریکی جدید معرفی کند.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا