بانکبانک و بیمه

​قدردانی از بانک صادرات ایران در اختتامیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم که از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) برپاشده بود، با برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد و در بخش حامیان نمایشگاه، از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه تقدیر شد.

رییس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران که به نمایندگی از این بانک، لوح را دریافت کرد، در سخنانی ابراز کرد که در آینده نزدیک بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای خوبی برای حمایت از حوزه فرهنگی کشور و ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی منعقد خواهد کرد.

همچنین بخوانید

عباس خرازی افرا در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حال مذاکره با مجموعه‌های مختلف فرهنگی نظیر خانه کتاب در راستای تعامل هرچه بیشتر با ناشران کشور و فعالیت گسترده‌تر در این حوزه است. امیدواریم از طریق این تعاملات بتوانیم همچون گذشته در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی و کتاب‌خوانی فعالیت گسترده‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این افتخار و توفیق را داشتیم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ارتقای فرهنگ قرآنی کشور در برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه قرآن کریم مشارکت داشته باشیم.

رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران افزود: خوشبختانه حضور مردم و مسئولان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بسیار پررنگ بود و این نشان‌دهنده انس عمیق مردم و مسئولین با فرهنگ قرآنی و ائمه اطهار علیهم السلام است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا