بانکبانک و بیمه

تجدید میثاق کارکنان بانک قوامین با آرمان های شهدا

کارکنان بانک قوامین امروز ضمن میزبانی از پیکر مطهر شهیدی گمنام در نمازخانه  ی اداره ی مرکزی با برگزاری مراسم عزاداری حضرت امیر المومنین علی (ع) با راه و آرمان های والای شهیدان تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قوامین طی هماهنگی به عمل آمده با معراج شهدا در آستانه ی شب قدر و ایام شهادت مولای متقیان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام طی مراسمی خاص و بر روی دوش نیروهای دژبان مرکزی ناجا و استقبال پر شور کارکنان بانک قوامین با ذکر صلوات و ندای الله اکبر به نمازخانه اداره ی مرکزی منتقل شد.
این گزارش حاکی ست در این مراسم که رییس هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیرعامل شرکت های تابعه ی بانک، روسای ادارات، مدیرکل شعب تهران غرب و سایر کارکنان اداره ی مرکزی و تهران شرق حضور داشتند پس از استقرار پیکر پاک این شهید گرانقدر در جایگاه مخصوص در نمازخانه اداره ی مرکزی با قرائت فاتحه به عزاداری و سینه زنی در رثای مظلومیت حضرت علی (ع) پرداختند.
بنابراین گزارش پس از اقامه ی نماز جماعت ظهر و عصر مجدداً با ادای احترام به مقام شامخ این شهید بزرگوار، پیکر مطهرش بر روی دوش کارکنان تشییع تا مجدداً از طریق خودروی مخصوص به معراج شهدا منتقل شود.
این گزارش می افزاید: در حاشیه ی برگزاری این مراسم دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک در سخنانی شهیدان را چراغ راه زندگی سعادتمندانه و شهادت را راه رسیدن به کمال و سعادت ابدی دانست.
وی حضور این شهید گمنام در جمع کارکنان بانک قوامین را فرصتی مغتنم برای تقویت روحیه ی همکاران عنوان کرد و گفت: امروز این یک سعادت بود که نصیب این جمع شد و ما توانستیم از حضور گرامی این شهید والا مقام تبرک جسته و برای ادامه راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم.
شایان ذکر است، حاضرین در این مراسم با گلباران پیکر شهید گمنام و مرثیه سرایی جایگاه ویژه ی شهدای گمنام را ارج نهادند و به ارواح طیبه ی آنان درود فرستادند.

 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا