بانکبانک و بیمه

شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات اشتغال دریافت می‌کنند

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایي؛

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با هدف حفظ و ایجاد اشتغال از اختصاص تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه مهرایران به شرکت‌های دانش‌بنیان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، روح الله ذوالفقاری معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان این که با هدف حفظ و ایجاد اشتغال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص خواهد یافت، اظهار کرد: در راستای حمایت هم جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری حداکثری با شبکه بانکی، با حمایت این صندوق و از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.
وی افزود: هدف از ارائه این تسهیلات کمک به ایجاد و حفظ ۵۰۰۰ شغل در شرکت‌های دانش‌بنیان با اولویت مناطق کمتر برخوردار بوده و با توجه به آمادگی اعلام شده توسط بانک قرض الحسنه مهرایران، شعب این بانک در سراسر کشور پذیرای متقاضیان خواهند بود.
معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه تاکنون دو تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است، تصریح کرد: جزییات این طرح و شرایط متقاضیان به زودی از طریق بانک و وبگاه صندوق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا