بانکبانک و بیمه

جلسه هم اندیشی مدیران امور شعب و بازرسی بانک حکمت در مدیریت منطقه اصفهان

جلسه هم اندیشی مدیران و کلیه کارکنان منطقه اصفهان با حضور مدیر امور شعب و مدیر امور بازرسی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان؛ محمد کلانتری مدیر منطقه اصفهان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به آقایان جهانبخش و موسوی ، اظهار امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم با اتحاد ، همدلی و انجام کلیه امور به نحو احسن  شاهد رشد و پیشرفت مجموعه بانک باشیم.

همچنین بخوانید

مدیر منطقه اصفهان در این جلسه، به ارائه آماری از وضعیت عملکرد شعب در سال ۹۷ پرداخت.

سپس از روسای شعب درخواست نمود با برگزاری دوره های آموزشی چهره به چهره و بخشنامه خوانی سعی در افزایش دانش علمی همکاران داشته باشند که از طریق این اطلاعات بتوانند خدمات بهتر و شایسته ای به مشتریان ارائه دهند.

در ادامه موسوی مدیر بازرسی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در این ماه پر فیض و برکت با اشاره بر شعار سال ۹۸ “رونق تولید”، ابراز امیدواری کرد با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های استان، بتوان در مباحث ارزی سهم بیشتری از بازار و مشتری را به خود اختصاص داد.

مدیر امور بازرسی در خصوص مواردی همچون آموزش پرسنل، رسیدگی به  شکایات مشتریان ، مشتری مداری، توجه ویژه به حسابهای راکد و  سطوح دسترسی کارکنان ” نکاتی را مطرح نمود.

در ادامه این جلسه جهانبخش مدیریت امور شعب هدف از این سفر را شناخت بیشتر کارکنان و ارزیابی نکات مطرح شده در همایش سراسری ۹۸ دانست .

مدیر امور شعب با اشاره به بحث مهم نیروی انسانی، آموزش کارکنان را پله ای برای رسیدن به اهداف بزرگ سازمان خواند .

در پایان جلسه  به بحث و تبادل نظر با همکاران و بررسی مسائل و مشکلات پرداخته شد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا