صنعت، معدن، تجارت

مدیر کل صنایع خودرو در وزارت صنعت تغییر کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی سیدرضا مفیدی را به عنوان مدیرکل دفتر صنایع و نیرومحرکه این وزارتخانه جایگزین امیرحسین قناتی کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در حکمی سیدرضا مفید را به پیشنهاد معاون امور صنایع خود، به عنوان مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه این وزارتخانه منصوب کرد.

رضا رحمانی در این حکم آورده است:

مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه‌های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت‌های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام کنید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم همچنین خطاب به مدیر کل جدید دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارتخانه تأکید کرد: انتظار دارم با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چارچوب قوانین و مقررات و سیاست‌های وزارتخانه و شرح وظایف آن دفتر، ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخلی کشور و ظرفیت‌های موجود با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا و با صرف همت و جدیت کامل موجبات اثر گذاری در تحقق اهداف، افزایش توان رقابت پذیری، افزایش بهره وری، کاهش شدت انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی را فراهم کنید.

رحمانی همچنین از زحمات امیرحسین قناتی در زمان تصدی مسؤولیت مدیرکلی دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا